fredag den 11. maj 2012

Viva af Hanne Falkenberg



Sådan så min nye poncho og jeg ud,
 da jeg havde strikket opskriften ud.
Jeg syntes den var for kort til mig.




Her er ponchoen hvor jeg har stikket en ekstra tern på.
Det har gjort at den helt perfekt.
Jeg er ret sikker på at jeg kommer til at bruge den rigtig meget,
nu hvor campingsæsonen banker på døren.
(Ser mig selv i den om aftenen når vi sidder og hygger udenfor.)


Faktaboks
Opskrift: Viva af  Hanne Falkenberg
Garn: Shetlandsuld
Garnforbrug: 460g
Farve: koksgrå
Pind: Knit pro 4 mm
Ændring: en tern mere end opskriften siger samt jeg har brugt en tynd uldtråd for at få strikkefastheden til at passe.
HOT: Ja !!

5 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Den er bare så flot og lækker ;)
Så den lige rigtig, da en kunde var i butikken med den.

Yt

Angelikas quilts and knits sagde ...

den er rigtig smart !!

Merete sagde ...

Hold da op hvor er den smuk og meget flot til dig. Kan godt forstå at du gerne vil have en ekstra tern på.

Merete sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
LindaT, Kastrup sagde ...

Hej. Har skrevet til dig på Ravelry.com