tirsdag den 24. april 2012

Dominique



Endelig kan jeg fremvise lidt nyt på bloggen.
Den har bare været sjov at strikke selvom jeg har været længe om den.
Men der er strikket lidt andet indimellem ..
Kjolen er strikket i "skæve" dominofirkanter .. hvor halvdelen
er retmasker og den anden halvdel er glat. (det ses ikke så tydeligt)
Ialt er der strikket 8 firkanter..
Jeg fik den færdig sidste søndag og har allerede haft den på 4 gange.
Så man må sige at jeg er flyttet ind i den.

Model: Dominique af karen Noe
Garn: Shetlandsuld
Pind: Knit pro 3,5 mm
Forbrug: ca. 262g
Strikket i perioden 11.11.2011 - 08.04.2012

3 kommentarer:

Lis sagde ...

Den er rigtig fin. Sød detalje på barmen.
Så jeg kan godt forstå det er et hit. Den ser virkelig flot ud.

Kh. Lis

Solskin Christophersen sagde ...

Den drømmer jeg også om at lave! Virkelig flot til dig!
knus Elsebeth Solskin

Merete sagde ...

Hvor er den flot og farven er bare skøn. Men jeg synes ikke jeg kan se noget lime grønt?