tirsdag den 8. juni 2010

Little sister dress



Lørdag for 14 dage siden, fandt min datter ud af at hun manglede en gave til en baby på 3 mdr. Hun skulle til Finland og bo hos en familie der via et skoleprojekt.
Gode råd var dyre..

Kl. 14 startede jeg på denne i str. 6 mdr.
kl. 03 syede jeg den sidste knap i.

Hun skulle afsted kl. 8 søndag morgen



Opskrift af: Tora Frøseth
Pinde: 3mm harmony
Garn: Cottenwool fra gepard
Forbrug: 88g
HOT or NOT: Helt sikkert HOT siger Lisette. (Hvor det var dejligt at få at vide)




Denne Little sister er strikket i str. 3 mdr. som hønsepost til en der nedkom omkring påsken på kreativsiden.dk

Hønsepost er at vi sender gaver uden afsender og modtager skal så gætte hvem der har sendt det.
Det er rigtig hyggeligt at modtage og give hønsepost.
Denne model er strikket i:



Opskrift som ovenfor.
Pinde: 3 mm
Garn: Hot socks strømpegarn

Forbrug: 78g
HOT or NOT: Tror hun blev glad for den

4 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Havde du en spand med vand at dyppe pindene i, de må have glødet ;)

Hvor er de fine begge 2.

Yt

Lotte K strik sagde ...

Hold da op det var hurtigt, de er jo altid søde de små kjoler, har jo også strikket et par stykker.

Merete sagde ...

Hvor er de fine, Anja. De er begge i nogen skønne farver. Hvordan går det med jobbet?
Knus

Bente Weber sagde ...

De er godt nok fine, jeg kunne også tænke mig at lave en. Det med hønsepost lyder rigtig sjovt, hvordan er I da kommet på det ?
Hilsen Bente.