onsdag den 26. maj 2010

Der er liv..




i mig endnu.

Der har været meget meget stille på min blog.
Men jeg har været forfulgt af uheld

1. fik jeg min pung stjålet med den del penge i.
2. min computer gik ned og kunne ikke repareres.
3. Firmaet jeg var ansat i gik konkurs

Alt dette på bare 1 uge.

Nu har jeg været så heldig at jeg har fået min fødselsdagsgave af mine forældre.

En computer.. Men jeg savner nu min bærbare.. Dog jeg er glad for at jeg endelig efter knap 2 mdr. igen kan komme på nettet.

4 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Jeg håber da det er slut med alle de uheld.
Dejlig at du er på igen.

Merete sagde ...

Dejligt at du er tilbage. Så glæder jeg mig til at se hvad du har bedrevet med strikkepindene?
Merete

Laila-H sagde ...

Det var da noget træls noget, forhåbentlig er det slut med uheld for dig nu

Lotte K strik sagde ...

Det var da ikke så godt, men dejligt du er tilbage igen.