lørdag den 13. august 2011

Fra Strikkepigerne

Fra Connie (Connie jeg kender ikke din blog) ups, Sus, Pia, Lise-lotte, Lone
har jeg fået gavekort til min Fanøtur i sept. -
Uha hvor jeg skal hygge mig med at finde det helt rigtige kit.

Gavekortet på 250g Liselotte garn - Er fordi pakken var blevet væk i posten
Efter en uge er det heldigvis dukket op på Sus's trappesten og næste gang
jeg skal være sammen med tøserne får jeg garnet så jeg kan påbegynde mit skyggesjal

TUSIND tak for de lækre gaver
Det var bare det helt rigtige i fandt til mig

1 kommentar:

Pia sagde ...

Hej søde. Velbekomme.... du fortjener det da :-O)) jeg er ked af at jeg ikke kunne være der, men hovedet vil ikke altid som jeg vil, så jeg brugte det meste af dagen med nedrullede gardiner i sengen :-(

ps. linket til min blog fører ind på en hjemmeside med falskærmsudspring hi hi....underligt....

God fornøjelse med gaverne !

Knus Pia