søndag den 8. august 2010

Harmony

Endelig fik jeg lært at lave madrassting !
Den har været færdig 1 mdr. nu og ventet på montering
og så var det kun 1 side der skulle sys sammen. UPS!!!
Så nu kan jeg nå at bruge den resten af sommeren.
Den har været sjov at strikke da den er strikket fra ærme til ærme.
Og da der skete noget på hver pind har det ikke taget så lang tid.
  • Opskrift: Harmony af Hanne Falkenberg
  • Garn: Dunlin 50% Hør/50% bomuld
  • Pind: Knit pro 3,25
  • Forbrug: 587g
  • Hot or Not: Jeg tror bestemt det er en jeg kommer til at bruge megettil efterår/vinter kan jeg have en langærmet under den.

5 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det er en flot bluse og en rigtig fin farve.

Kludemutter sagde ...

Det er en super god model.
Jeg har næsten slidt en op ;)
Skøn farve du har strikket den i.

Yt.

Helle sagde ...

Den ser lækker ud --Måske man skulle ---- Hmm ;-))
Flot Farve

Merete sagde ...

Anja, endnu en smuk bluse har du strikket. Farven er skøn.
Merete

Anita Tørmoen sagde ...

Kjempefin topp du har strikket:)