lørdag den 12. juni 2010

WWKIP

Via idebazar 's nyhedsbrev fandt jeg ud af at der var international ude strikkedag i Sønderborg.

Susanne, Moster Elly, Ellys veninde og jeg lavede hurtigt en aftale om at det ville vi med til.
Da vi kom ind i gården på slottet troede vi at vi var gået forkert!

Hele gårdspladsen var fyldt med gamle veteranmotorcykler. Der var mange flotte.
De skulle på orienteringsløb og kørte afsted kl. 14.00

Vi fik øje på dette STORE strikketøj og pinde!! Så vi var rigtig på vej.
Desværre var vejret jo ikke helt med os..
Det blæser en hel pilikan hernede i det Sønderjyske.
Dog der var arrangeret at vi kunne sidde inde i slottet som er indrettet som museum.
Beviset er her!
Vi sidder mellem rustninger mv.
Slottet havde åbent for besøgende og indimellem kom der gæster igennem rummet. Nogle smilede af os andre kom med en lille sød kommentar.

En rigtig hyggelig eftermiddag som jeg gerne deltager i en anden gang!

4 kommentarer:

Pia sagde ...

Rustninger er ikke noget man forbinder med strik, men det ser nu altså hyggeligt ud.

Lotte K strik sagde ...

Hyggeligt ser det da ud. Tak for oplysningen om størrelse, desværre for lille til mig (øv)

Bente Weber sagde ...

Det er da et bevis på at det ikke er yt at strikke, der er jo mange deltagere, kan man se på billederne.

Merete sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. Jeg deltog også i Helsinge, hvor vi sad i udstillingsvinduerne.
Merete