lørdag den 8. august 2009

Hip Hip Hurra

I går havde jeg fødselsdag ..
Fik et væld af gaver og her kommer en del af dem.
Jeg er med i 3 fødselsdagsgrupper på nettet.
Jeg vil starte med at sige tusind tak til jer alle sammen og jeg er glad for det hele. Syntes lige i skal starte med at se disse 2 nøgler zauberball garn som jeg
har fået fra mine børn. De har været med mine forældre i Flensborg og Lisette
kunne huske hvor wollsucht lå.
Den 1. gruppe jeg er medlem af er fra WEBSTRIK
Fra Kirsten er der kommet, Evilla 8/1 som skal forvandles til det halve kongerige.
Samt Cherry Tree Hill Supersock 100% luksus merino garn. Kender ikke dette garn men glæder mig til at skulle strikke af det en lille parfume samt en "to do" blok fik jeg også.
Fra Frida kom der Isager 50% alpaca 50% uld
samt sjalnål, knap, etui til strømpepinde samt 10 stk lækkert Islansk chokolade

Fra Lotte fik jeg 4 nøgler holst garn samt et flot armbånd

Fra Eva kom der 6 nøgler Holst garn

Fra Charlotte kom der 5 nøgler Holst garn samt Læsø salt.
Jeg havde ønsket mig Holst garn i disse farver (samt jeg skal have købt nogle flere farver)
da jeg gerne vil strikke Lotte's blomstersjal)


Så er jeg medlem af 2 fødselsdagsgruppe fra kreativsiden, dog er dette
kun i år da den ene gruppe er nedlagt men vi blev enige om at køre rundten ud.
Jeg begynder med den nye gruppe som hedder B
Fra Merete fik jeg dette lækre luksus garn.
100% lace merino uld, samt opskrift og markører dertil.

(Opskriften er på engelsk og jeg ved ikke om dette er en opfording til at komme
igang med de der engelske opskifter.. .0)
For det varer ikke længe inden det skal på mine pinde)
Fra Susan kom der en masse lækkert matriale så jeg kan lave kort.

Fra Lone kom der også dejligt kort matriale


Fra den nedlagte gruppe som hed fødselsdaggruppe 1
har jeg indtil nu fået 3 gaver men mlg. 4 endnu.

Fra Hanne kom der også kort martriale

Fra Vivi kom der en masse spændende ting til kort.
Det bliver spændende at komme i gang med alle de nye ting

Fra Rita kom der et par hjemmestrikket sokker.
Mon ikke Rita ved at jeg ikke er så vild med at strikke sokker?
samt kort matriale
Endnu engang TUSIND TUSIND TAK

4 kommentarer:

Fríða sagde ...

wow, sikke et væld af flotte ting du har fået! endnu en gang til lykke!
kh.fra Island
Frida

Kludemutter sagde ...

Tilykke med dagen igår ;)

Sikke nogle skønne gaver du har modtaget.

Yt.

Angelikas quilts and knits sagde ...

stort TILLYKKE med foedseldagen og de laekre gaver :-)

Jette sagde ...

Først et stort tillykke med fødselsdagen. Det er bare helt vildt hvad du har fået i gaver. Du kan sagtens bruge sokkegarnet til sjaler, har set at mange gør det, nu du ikke er så vild med at strikke sokker. Og hvis det kniber med oversættelsen af sjalet siger du bare til, så skal jeg oversætte det for dig.Har vist selv den opskrift på Ravelry.