søndag den 10. maj 2009

TOPSTYKKET


Så blev også mit topstykke færdigt.
Jeg har strikket den største model og jeg er bare så glad for den den..
Glæder mig meget til at den kan bruges til efteråret.
Den er vist for varm nu..
Opskrift: Topstykke stor
Garn: Geilsk tynd uld
Pind: 3,25 mm
Forbrug: 380g
Hot or not hot: HOT HOT HOT
Ændringer: har jeg lavet lidt af ..som det ses på næste billede. Ærmerne var alt for store til mig..
Omkredsen var 78 cm.. og det kunne jeg slet ikke live med.. Jeg har også lavet det kortere.. Ikke strikket den sidste udtagning og 30 pinde. Strikkede efterfølgende
1 maske og 2 masker sammer hele vejen rundt inden den afsluttende kant.
Jeg har også strikket den 10 cm længere da jeg gerne ville have den længere end opskriften.

1 kommentar:

Kirsten Krat sagde ...

Hej Anja.
Tillykke med datteren, hvor er det dejligt at se en konfirmand i en pigekjole og ikke en der ligner en minibrud.

Og hvor er topstykket blevet flot ærmerne er blevet rigtig fine uden puf.
k.h.
Kirsten Krat