tirsdag den 13. januar 2009

Tiden flyver.. og vest i vendestrik

Lige nu viser jeg ikke strik frem.
Og det er altså ikke fordi jeg ikke strikker for jeg strikker hver dag!

Jeg er ved at teststrikke for en ny dansk designer og igang med nr. 2 af det jeg laver
En i voksenstr. og 1 i børnestr.

Dette kommer der meget mere om på et senere tidspunkt..




Billedet her lånt her: katrinelund.dk
Den 2. januar kom posten med en pakke til mig..
Et par af mine venner ville overraske mig og havde købt ovenstående kit til mig..
Tro lige at jeg blev glad..
Kan næsten ikke vente med at komme i gang.
Jeg har også prøvet at tage tid på mit strik og jeg har næsten 30 timer tilbage af effektiv strikning tilbage før jeg kan komme i gang med vesten

2 kommentarer:

Helle sagde ...

Din bliver ligeså flot Anja--Det er sjov og rart strik og sidde med.Jeg skal igang med en mere til min veninde og det er ellers ikke noget jeg gider.Men husker du kanterne bliver du ikke skuffet.
VH
Helle

Anonym sagde ...

Det bliver spændende at se, hvad der kommer ud af dit teststrik, jeg glæder mig til at se det.