onsdag den 31. december 2008

Årets strik 2008

Her på årets sidste dag sidder jeg lige og gør lidt status over 2008..

Fik jeg strikket at det jeg gerne ville: NEJ
(siden august har jeg simpelthen døjet med sygdom.. Nå, jeg lige var over det ene dukkede der noget nyt op)
Nåede jeg mine mål i 2008 på strikkefronten: NEJ
Jeg havde et mål for 2008 der hed at lære at strikke efter engelske opskrifter..
Jeg strikkede nogle pulsvarmer fra ravelry .. Men der var både engelsk og tysk tekst og jeg fik hutlet mig igennem opskriften..
Jeg har mindst 2 sjaler på engelsk + garn liggende og DET vil jeg lave i 2009
Jeg meldte mig til brug af dit garnlager via webstrik
Jeg ville strikke af 6000g men nåede det jo ikke helt.. og så alligevel
Jeg er ved at strikke et sengetæppe og hvis man regner det med tja.. så har jeg nået det.
Færdige projekter er 32 små og større ting.
Selvom det er længe siden jeg har vist strik frem herinde strikker jeg næsten hver dag.
Og lige nu er jeg ved at teststrikke nogle nye modeller og det er jo TOPHEMMELIGT.

Ingen kommentarer: