mandag den 22. september 2008

Ja, det er meget længe siden jeg har fået opdateret min blog.

Jeg har bare været så træt så træt ..
nu har jeg været ved lægen og behandling er sat i gang, så jeg er snart på banen 100% igen håber jeg.


Dog har jeg fået strikket en smule..


Mariehøne bluse fra Sanders.
Strikket i str. 4 år til min niece Annika.
Den har været hyggelig at strikke og er strikket i orginal garnet.
Opskrift: Sandersgarn opskrifthæfte nr. 0802
Pinde: Knit picks Harmony str. 3,0
Garn: Mandarin fra Sandersgarn 100% bomuld f
Forbrug: 200g
Hot or not Hot: Håber den bliver hot (en fødselsdagsgave i november)




Jeg købte skyggestrik bogen af Vivian Høxbro og havde slet ikke fået afprøvet teknikken, og syntes det kunne bruges til dette projekt


Opskrift: ingen - hjertet og teknikken fra ovennævne bog.
Garn: Bomuld 8/4

Knit picks pinde nr. 3
Forbrug: 100g


Så også lige 2 tasker som er valket til slut

Opskift: Taskekits
Garn: Fritidgarn
Pind: nr. 6
Hot or not hot: HOT







Facts:
Pink taske

Opskrift: Samme model
Garn: Evilla uld dobbelt tråd samt plysgarn
Pinde: Knit picks harmony nr. 6

Forbrug: 121g
Hot or not hot: NOT .. den lever ikke mere.

1 kommentar:

Angelikas quilts and knits sagde ...

Nej ved du hvad ! Det kan du da ikke vaere bekendt ;-) Jeg synes at den er meget soed !
kh
Angelika