torsdag den 7. august 2008

Fødselsdagsgaver

Jeg er blevet begavet med lækre gaver fra min fødselsdagsgruppe via webstrik.
Så flotte gaver har jeg vist ikke fortjent.. SE lige her:

1. gave er fra Eva


2 nøgler BABY ALPACA fra Garnbixen.

Dejlige mønstre til sjaler

Flot spænde til at lukke sjalet med og sidst men ikke mindst chokolade med mint.

2. gave er fra Kirsten:

3 bundter GOTLANDSK PELSULD

Drops strikkehæfte

og en ansigtsmaske (Den glæder jeg mig meget til at prøve)

3. gave er fra Lotte


2 nøgler NORO kureyon

opskrift til hue og fingerløse vanter

maskemarkør samt et lille sæbe med med grøn te..

4. gave fra Charlotte


VIVALDI fra drops i sort ..
(Lisette syntes det er så lækkert, så jeg finder måske på at strikke noget til hende af dette garn)


Samt Læsø groft bord salt



Gave nr 5 er lidt forsinket har jeg lige fået mail om.. Det gør ingenting så har jeg endnu mere at glæde mig til.

5. gave kom fra Frida, Island

4 nlg. Islansk uld


Tusind tak alle sammen for de mega lækre gaver


Glæder mig til skulle strikke af det hele.

Jeg nusser alt garnet hver gang jeg går forbi gavebordet.

1 kommentar:

Marianne S sagde ...

Allerførst - et stort TILLYKKE med fødselsdagen. Hvor er det nogle lækre gaver du har fået - jeg kan godt forstå at du ikke kan lade være med at gramse.

Knus fra Marianne.