torsdag den 1. maj 2008

Forårstræf - Langeland

Sidste weekend var jeg på Langeland til træf med 20 andre hobbitter.
Det var en kanon weekend.. Hermed en tak for en god weekend
Meget nyt inspiration kom med hjem..


Lørdag farvede vi strømpegarn med amerikansk saftevand.. ( Kool Air)
Jeg farvede 2 fed garn på Langeland.
Et fed KUN i rød og dog alligevel er det blevet meleret. FEDT..
Et fed lilla, med 2 forskellige lilla farver.
Og de sidste 3 fed skal jeg lege med herhjemme.
Det glæder jeg mig til.







Søndag var vi på besøg hos: lamaland
Her er det Tintin som vi fik lov til at klappe
Den var så kær og blød.
Dog var den meget sky men fandt sig i at vi alle lige skulle røre og mærke ham.









Her er Giorgia ved at blive klippet.
Der bliver ca. 4 kilo rå lama uld ud af det.

Billedet har jeg fået lov til at låne fra Lamaland.
Og hvorfor.. JO...













Jeg var simpelhen nød til at eje noget
Giorgia garn..
Jeg vil strikke et sjal.. men noget hulmønster i
Skal nu på jagt efter et flot mønster.









Sidst men ikke mindst fik jeg lært at strikke strømper fra tåen og op..
Mange tusind tak til dig Ulla for din tålmodighed :0)
De er færdige og billed følger senere..

Ingen kommentarer: