onsdag den 19. marts 2008

Operation Påskeæg

Der lå et brev fra Angelika da jeg kom hjem fra job...
OG SE lige hvad Angelika har beriget mig med:
de mest lækre Knit Picks strømpepinde 15 cm jeg nogensinde har ejet..
Jeg syntes det er så morsomt at det lige var Angelika jeg skulle have PÅSKEÆG fra.
Jeg kender ikke Angelika personligt men så alligevel føler jeg at jeg kender hende lidt...
vi har en fælles veninde Susanne og Angelika's blog var den første blog jeg stiftede bekendskab med og som jeg stadig følger..

Så selvom jeg ikke BURDE starte nyt strikketøj op..
så er jeg altså NØD til at starte et par sokker op.. :0) De pinde skal afprøves med det samme

ANGELIKA, TUSIND TAK FOR DE LÆKRE PINDE

1 kommentar:

Angelikas quilts and knits sagde ...

Hej Anja,
det var sandelig sjovt at jeg skulle sende til dig :-) Dejligt at du blev glad for dette anderledes paaskeaeg :-) Det var lidt nemmere at sende og saa varer glaeden over strikkepinde jo lidt laengere end glaeden over et chokoladeaeg :-)