mandag den 31. december 2007

Brug dit garnlager 2008

Jeg har meldt mig til brug dit garnlager 2008 , da jeg ikke kan tåle at se garn uden at måtte eje det vokser mit lager hver uge næsten.
Jeg har et regneark hvor jeg skriver op når jeg køber garn i gram. (dog ikke helt opdateret, men det bliver den i løbet af et par dage.
Der skriver jeg også når jeg starter og slutter et projekt. Så jeg kan følge med i hvor mange gram jeg får brugt og hvor mange projekter jeg får færdig.

1. Jeg skal strikke mindst 5 kg garn op i 2008. (meget gerne mere)
2. Må købe garn til 1 projekt i kvartalet - stort som småt.
3. Ved bestillingsarbejde må jeg også indkøbe garn for personen.

Pu-ha det bliver svært at overholde for mig. Men håber der vil gå sport i det og at jeg vil syntes det bliver sjovt.

Ingen kommentarer: