mandag den 24. september 2007

Mange tusind tak for hjælpen, Susanne


Kære Susanne!
Tusind tak for hjælpen med taskerne.
(Jeg havde bestilling på 5 tasker og blev helt stresset af tanken, men min super dejlige veninde Susanne tilbød at lave nogle af dem.
Så det endte med at hun har lavet den blå, samt de 2 store på billedet øverst.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle have gjort uden hende.
På det øverst billed har jeg lagt en valket og ikke valket taske, så i kan se hvor stor taskerne er inden de ryger i vaskemaskinen.
.
.
.


Den lille skuldertaske står jeg selv for.
Og det er sådan en mere jeg mlg. at lave, men er løbet tør for garn.
Det skal nemlig også være multigarnet fra Eventyrgarn.
Så selvom jeg har lovet mig selv ikke at købe mere garn .. ja så må jeg afsted igen.



1 kommentar:

Kludemutter sagde ...

Sikke nogle fine tasker i har fået lavet. Godt med en dejlig veninde i nøden stund.