onsdag den 22. august 2007

UFO' er ????

Første gang jeg læste om en UFO på en blog tænkte jeg..
Hvad har en UFO med strik at gøre.??
Efterhånden har det været skrevet en del om UFO'er og jeg har forstået det sådan at det er et strikketøj der "bare" ligger og har ligget længe.
Nu tænker jeg så.. En UFO er det også når jeg har noget liggende der bare skal monteres?
Jeg har nemlig en grå bluse og 2 sæt grydelapper liggende (dog strikket færdig her i august) som kun mangler at blive syet sammen..
Min plan i går var at jeg skulle igang.. men jeg gad ikke rigtigt..

Og hvad skulle jeg så??
Fandt dette flotte med TYKKE garn på lageret, lavede en strikkeprøve 7 masker = 10 cm .. på p 12..
Det er sjovt at prøve, men de pinde er godt nok for store at strikke med syntes jeg, dog går det stærkt.. For ømme håndled af at stikke med de tykke pinde.


Ingen kommentarer: