fredag den 24. februar 2012

 Lige 2 bluser jeg har strikket
for Filcolana i 2011
(Har strikket mere men det kommer i et andet indlæg)
Abelone hedder denne grønne sag
Den er strikket i lammeuld og Indisita
Jeg har strikket den fra den 21.4 - 30.4.2011
Garnforbrug: 224g ialt
(desværre har jeg ikke noteret hvor meget af hver kvalitet)

Emile er stikket i New Zealand lammeuld
Den er meget flottere i virkeligheden (Dårlig fotograf)
Strikket i perioden 6.3 - 26.3.2011
Garnforbrug 124g

Begge opskrifter findes på Filcolana's hjemmeside

3 kommentarer:

Merete sagde ...

Abelone er jeg vild med. Den opskrift må jeg se på.

Lotte K strik sagde ...

Det er en skam jeg ikke strikker til mig selv, det er nok heller ikke lige størelsen, men søde er de da.

Pia sagde ...

Så flotte bluser du har strikket. Dem må jeg se nærmere på.