tirsdag den 1. marts 2011

Vest i vendestrik



Uha, nu er det anden gang (inden for kort tid) at jeg har mit strik på,
når jeg fremviser det herinde

Denne vest var svær at fotografere når den ikke er på, så i må bære over med at jeg er med på billede








Opskift: Gratis fra BC Garn
Designer: Lisbeth Sode
Garn: Kauni 90% uld 10 % acryl
Pinde: 3,25 mm
Forbrug: 296 g rød 85 g sort
Hot: det tror jeg bestemt den bliver
har haft vesten på på arbejde i dag og jeg syntes den er dejlig varm på min ryg
Tja og farverne elsker jeg jo

Opsparing: kr 80,00




8 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Super smart vest ;)
Den er flot og fræk,
den kan du sagtens være stolt af ;))

Yt.

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den er rigtig flot og en dejlig farve du har valgt til den.

Susannes syslerier sagde ...

Den er da superlækker - og fede farver. Den ser ud til at sidde rigtig godt :-)

Merete sagde ...

Den vest er bare så flot. Rigtig gode farver til dig.

Pia sagde ...

Wow Anja den er blevet rigtig god! Er meget i tvivl om min bliver færdig....synes altså den bliver noget slasket i strømpegarn..

Knus

Lotte K strik sagde ...

Hold da op hvor er den flot.

Sus sagde ...

Den er bare flot på dig, er blevet rigtig god

Anna sagde ...

neeeeeeeeeeeeeej hvor er den flot kan rigtig godt li de farver
Anna